Nu simpel via Whatsapp!

Guest Journey

We stroomlijnen de hele reis van pre-arrival tot verblijf, via het meest toegankelijke en effectieve platform (98% open rate!) Het downloaden van een app is niet meer nodig. Geïntegreerde slimme diensten maken de unieke gastenervaring compleet: Check-in en check out, verstrek digitale sleutels, organiseer upgrades en upsells, voorzie informatie en geef toegang tot Room Controls en een unieke persoonlijke AI Conciërge.

Voor iedereen een upgrade.

Able Guest

Onze complete oplossing is speciaal ontworpen om gasten vanaf hun smartphone toegang te bieden tot alle mogelijke hospitality diensten en toepassingen, terwijl het beheer ervan een fluitje van een cent wordt.

Breng uw serviceverlening naar een hoger niveau.

hotels

vakantieparken

residenties

Guest Journey


We stroomlijnen de hele reis van pre-arrival tot verblijf.

Gasten kunnen reserveringsinformatie invoeren, identificatiedocumenten scannen en kentekengegevens delen. Vraag naar voorkeuren en speciale wensen. Verder bestaat de mogelijkheid voor kamerkeuze en eventuele extra services. Maak het registratieproces voor uw gasten moeiteloos en efficiënt.

Soepele aankomst met onze
online check-in functie.

Gasten kunnen al voor aankomst inchecken, wat de wachttijd bij de receptie aanzienlijk verkort. Dit geeft uw personeel meer ruimte om zich te concentreren op het bieden van een warm welkom. Bovendien kunnen gasten hun voorkeurstijden voor aankomst doorgeven, wat u helpt bij een efficiënte planning.

Verhoog uw omzet en
verbeter uw gastenervaring.

Bied voor aankomst aantrekkelijke upgrades en extra's aan, zoals kamerupgrades, spa-behandelingen, restaurantreserveringen of lokale excursies. Organiseer gepersonaliseerde aanbiedingen op basis van het profiel en de voorkeuren van de gast. Gasten kunnen eenvoudig upgrades selecteren en direct betalen via het platform.

Betreed uw kamer of vakantiewoning met de smartphone of pincode.

Een contactloze incheck- stelt gasten in staat om de receptie over te slaan. Daarnaast bieden we de mogelijkheid om de kamertemperatuur en verlichting naar wens in te stellen, zelfs voordat de gast arriveert. Dit zorgt niet alleen voor een warm welkom, maar draagt ook bij aan energiebesparing en duurzaamheid.

Bied uw gasten het meest vertrouwde en laagdrempelige platform.

Ultiem gemak door alle pre-arrival diensten toegankelijk te maken; Onze WhatsApp-integratie maakt gebruik van AI-gestuurde Conciërge diensten voor snelle reacties, gecombineerd met persoonlijke service zowel voor als tijdens hun verblijf. Dit verhoogt de betrokkenheid en maakt communicatie eenvoudiger dan ooit.

Room Controls


Innovatieve kamerbediening
van de toekomst.

Hotels en vakantiehuizen kunnen zich onderscheiden van de concurrentie en meer gasten aantrekken die op zoek zijn naar gemak, comfort en technologie. Slimme kamerbediening kan ook nieuwe functies of services mogelijk maken die de gastervaring verbeteren, zoals spraakbesturing, virtuele conciërge of gepersonaliseerde aanbevelingen.

Verenigbaar met bestaande systemen, websites en apps.

Onze oplossing is ook eenvoudig te gebruiken in uw bestaande omgeving. Zo kunt u uw gasten de mogelijkheid geven om hun kamerinstellingen vooraf of tijdens hun verblijf aan te passen via hun eigen apparaat. Dit verhoogt niet alleen de tevredenheid en loyaliteit van uw gasten, maar ook uw efficiëntie en duurzaamheid.

We kunnen helpen het energieverbruik te verminderen.

Bijvoorbeeld door de instellingen automatisch aan te passen op basis van bezetting, weersvoorspelling of tijdstip van de dag. Dit kan de operationele kosten en milieu-impact verlagen. Slimme bediening kan ook problemen zoals lekkage of storingen detecteren, waardoor sneller en goedkoper onderhoud mogelijk is.

Temperatuur, verlichting en
entertainment naar wens.

Met slimme kamerbediening kunnen gasten instellingen in hun kamers aanpassen aan hun voorkeuren en behoeften. Dit kan hun comfort en tevredenheidsniveau verbeteren. Gasten kunnen ook communiceren met het hotelpersoneel of diensten aanvragen via slimme apparaten of apps.

Smart Access


Toegang tot locatie en voorziening
zonder fysieke sleutels of kaarten.

Gasten kunnen in- en uitchecken zonder in rijen te wachten of interactie te hebben met het personeel. Gasten kunnen ook hun eigen apparaten gebruiken om hun kamers te ontgrendelen, waardoor het gedoe van het dragen of verliezen van sleutels of kaarten wordt geëlimineerd.

Verbeter de beveiliging en veiligheid
van uw hotel of vakantiehuis.

Voorkom ongeautoriseerde toegang, volg in- en uitreisrecords en waarschuw personeel of gasten voor verdachte activiteiten. Met slimme toegang kunnen gasten ook hun eigen beveiligingscodes instellen of biometrische authenticatie gebruiken voor extra bescherming.

Flexibiliteit

Onze oplossing kan gasten en verhuurders meer flexibiliteit en keuze bieden door hen in staat te stellen toegangsrechten te delen met andere mensen, zoals familieleden, vrienden of serviceproviders. Slimme toegang kan gasten ook toegang geven tot andere faciliteiten of voorzieningen in het hotel of vakantiehuis, zoals de fitnessruimte, het zwembad of de parkeerplaats.

Integratie

We kunnen eenvoudig koppelingen maken tussen slimme sloten en andere slimme apparaten of systemen in het hotel of vakantiehuis, zoals slimme thermostaten, slimme verlichting, slim entertainment of slimme beveiliging. Dit kan een naadloze en verbonden gastervaring creëren die kan worden bediend vanuit een enkele app of apparaat.

Vertrouwd verblijf


Voorzie uw gasten van alle benodigde informatie en instructies.

Van gedetailleerde routebeschrijvingen en parkeerinstructies tot handleidingen voor in-room apparatuur en wifi-toegang, alles is binnen handbereik. Help gasten bij het verkennen van uw faciliteiten en de omgeving. Zorg ervoor dat informatie altijd up-to-date is, inclusief actuele openingstijden en beschikbaarheid van diensten.

Vragen stellen, verzoeken indienen
of hulp inschakelen.

Eenvoudig en snel via onze AI-Conciërge of het juiste personeelslid. Realtime vertalingen maken meertalige communicatie mogelijk, waardoor taalbarrières verdwijnen. Bovendien kunt u proactief communiceren over evenementen, aanbiedingen of belangrijke informatie, wat de betrokkenheid van gasten vergroot.

Services boeken en betalen
via ons Whatsapp platform.

Maak het uw gasten eenvoudig. Of het nu gaat om roomservice, spa-behandelingen, restaurantreserveringen of excursies. Able integreert naadloos met uw inventaris- en reserveringssystemen. Gasten kunnen direct betalen via diverse betaalmethoden, waaronder het op de kamer zetten van kosten.

Versterk uw merkidentiteit
en bouw aan klantloyaliteit.

Personaliseer welkomstberichten en speciale aanbiedingen. Integreer uw loyaliteitsprogramma, waardoor punten verdienen en inwisselen intuïtief wordt. Verzamel waardevolle feedback en reviews direct na specifieke ervaringen. Blijf in contact met gasten na hun verblijf, wat de kans op herhalingsbezoeken vergroot.

Able maakt faciliteitenbeheer mogelijk als nooit tevoren.

Kamerbeheer


Able integreert naadloos met uw
bestaande PMS en hotelsystemen.

Dit zorgt voor een real-time synchronisatie van gegevens. Alle gastinformatie, reserveringen en aanvullende diensten worden automatisch bijgewerkt in uw centrale systeem. Deze integratie maakt het mogelijk om snel en efficiënt te reageren op gastverzoeken en veranderingen in reserveringen.

Locatiebeheer

Speciale oplossingen voor hotels en vakantieparken. Een guest room management systeem (GRMS) is een technologische oplossing die wordt gebruikt om het beheer van accommodaties te automatiseren en optimaliseren. Een systeem en platform specifiek ontworpen om reserveringen te beheren, kamers toe te wijzen, energiebesparing en room controls te organiseren. Een GRMS kan verder de algehele gastervaring verbeteren door een naadloze en gepersonaliseerde ervaring te bieden.

Communicatie

Gestroomlijnde communicatie kan vele hoteloperaties vereenvoudigen en automatiseren, zoals onderhoud, huishouding en verzoeken van gasten. Dit kan het personeel helpen efficiënter en responsiever te zijn, wat leidt tot hogere productiviteit en gasttevredenheid. Het kan ook worden gebruikt om gasten op de hoogte te stellen van promoties en evenementen en via een app of tablet vanuit de kamer verzoeken en bestellingen te doen.

Integratie

Het meest geïntegreerde beheersysteem voor gastenkamers in de branche. We helpen systemen met elkaar te communiceren en dit genereert enorme waarde voor klanten en gasten. Ons ecosysteem kan integraties tot stand brengen met andere systemen, zoals boekhoudsoftware, beveiligingssystemen, klimaatbeheersing en audiovisuele apparatuur. We maken gebruik van een volledig geïntegreerde IoT-hub met ingebouwde multifunctionele fusiesensors.

Energie-management


Besparing

Slimme bediening kan de energiebesparing in kamers automatiseren door te detecteren of een kamer is verkocht, of er iemand aanwezig is, en of die persoon een gast of een medewerker is. Zo kan het systeem de verlichting, verwarming en koeling aanpassen aan de behoefte. Door inzicht te krijgen in energiepatronen en inefficiënte processen te identificeren, kunnen energiekosten verlaagd worden.

Ervaring

Verbeter uw gastenervaring. Door het gebruik van slimme technologieën, zoals bewegingssensoren en geautomatiseerde verlichting en klimaatregeling, kunnen hotels het comfortniveau optimaliseren. Gasten kunnen genieten van aangename temperaturen, goed verlichte ruimtes en minder overbodige energieverspilling, wat bijdraagt aan een positieve beleving tijdens hun verblijf.

Beheer

Operationele efficiëntie: Een geavanceerd energiemanagementsysteem kan ook de operationele efficiëntie verbeteren. Het biedt realtime inzichten in het energieverbruik en de prestaties van verschillende apparaten en systemen. Dit stelt personeel in staat om energieverspillende activiteiten te identificeren en te optimaliseren en operationele processen te stroomlijnen.

Reputatie

Onze energiemanagementoplossing stelt hotels in staat om hun ecologische voetafdruk te verkleinen. Door het verminderen van energieverspilling en het efficiënter gebruik van hulpbronnen kunnen hotels hun impact op het milieu verminderen. Dit draagt bij aan een groen imago, grotere loyaliteit, en voldoet aan de groeiende vraag van gasten naar duurzaam toerisme.

able connect

We integreren de mooiste producten en diensten uit de markt.

Ons open platform is volledig merk-onafhankelijk! Integraties met toepassingen van 
derde partijen zijn eenvoudig te realiseren. 
We zorgen er voor dat de verschillende onderdelen elkaar naadloos completeren en frictieloos samenwerken.

Partner Program

Heeft u een toepassingen ontwikkeld waar onze gebruikers baat bij zouden hebben? Neem dan contact met ons op!